Dijeta
301 prikaza

Ines u ''zemlji'' mišića

Ines-Tomi_
1/6
Pročitaj kako je izgledao Inesin prvi trening u City Fitness& Spa centru, zašto je teretanu zamijenila sa svemirskim brodom, što o njoj misli njezin osobni trener Tomislav Jurak i zašto ju je obuzeo strah prije vježbanja

Trener s kojim nema zabušavanja

Ines je s nestrpljenjem dočekala da konačno završi svoj radni dan i odradi svoj prvi trening. Hrabro je zakoračila u dvoranu i slijedila upute svog osobnog trenera, Tomislava Juraka, prof. i voditelja City Fitness& Spa koji joj je objasnio kako će izgledati njezin plan vježbanja tijekom iduća tri mjeseca, u kojima će se družiti i zajedno raditi 3x tjedno.

Krenulo je zagrijavanjem na indoor biciklu. Ines je brzo ostala bez daha, a pojavili su se i prvi znakovi znoja. Pogledala je prema Tomislavu, u nadi da će reći ''možeš prestati'', ali Tomislav je nije štedio. Treba pošteno odraditi zagrijavanje, Ines.

'Moje najveće očekivanje od nje je da nakon ovog 12- tjednog programa nastavi dalje. Jel vježbanje je za cijeli život ukoliko želimo unaprijediti svoje zdravlje. Bolje da sad nađe vremena za vježbanje, nego poslije za doktore' objasnio je Tomislav, s kojim očito nema šale.

'Realno bi bilo za očekivati da Ines izgubi između 7-10 kg u 12 tjedana. Mi smo ovdje da joj pokažemo kako će to napraviti na najbolji način, ostalo je na njoj', dodao je.

Izračunaj svoju idealnu tjelesnu težinu...

Hmm, jesu li me oteli svemirci?

Kako se je osjećala tijekom prvog posjeta teretani, upitali smo našu tajnicu.

'Teretana mi kompletno izgleda kao svojevrsna inačica svemirskog broda, jer sam uglavnom do sada bila u manjim teretanama ili fitness centrima,
tako da mi je već prvotni šok nastupio pri samom ulasku u teretanu, a samim time se složio i prvi dojam: Vau, ovdje se izgleda opasno i zaozbiljno radi
'.

'U tom trenutku sam imala pomala razvučenu facu, jer koliko god znam da se moram prihvatiti posla i u koštac sa " naslaganim naslagama " malo me obuzeo strah. Uglavnom sam na treningu vidjela muškarce, ali tu i tamo se pojavila i neka žena, pa mi je odmah bilo lakše, jer ne bih voljela šetati među tom hrpom mišića kao jedina predstavnica ženskog roda ( ajme meni )'.

'Teretana je doista opremljena mnogobrojnim spravama, mnoge od njih ja nisam nikada ni vidjela u ovim ''kvartovskim'' teretanama, a i odaje dojam moderne teretane koja pruža kompletnu uslugu, jer sam vidjela da nudi i usluge saune, masaže, preparata kao dodataka prehrani, ispričala nam je Ines.

Zanima te kako je Boris preživio prvi trening?

Plan vježbanja

Tomislav Jurak, prof. i voditelj City Fitness& Spa objasnio je kako će kreirati Inesin trening.

Prvih četiri tjedna radit će 3x tjedno i svaki trening ćemo raditi velike mišićne skupine + aerobni trening ekstenzivnog i intezivnog tipa. Kako bude napredovala, tako ćemo više uvoditi intervalnu metodu treninga s superserijama koje će pridonijeti učvršćivanju tijela i trošenju masnih naslaga i u vrijeme oporavka.

Trening se sastoji od ABC varijante. Svaku od njih ćemo proći jedanput tjedno. Zagrijavanje ćemo raditi na bicikl ergometru u vremenu od 20'.Unutar tog vremena ćemo izmjenjivati vrijeme jačeg i srednjeg inteziteta rada.

Nakon toga radimo varijantu kružnog i cross treninga gdje izmjenjujemo sprave jednu za drugom (8-12) bez odmora. Tu ćemo naravno pripaziti na otkucaje srca da ne prijeđemo granicu. Trening ćemo završiti s aerobnim treningom ekstenzivnog tipa te strechingom.

Moja jedina bojazan je da se ne razboli jer će njezino tijelo u prvim danima treninga biti podložno infekcijama. Svaki trening koji radim sa svojim klijentima (pa tako i sa Ines) okrenut je unapređenju zdravlja i povećanju motoričkih znanja i sposobnosti.

Nakon 12 tjedana ona će smanjiti svoju FS u mirovanju, njezina muskulatura će ojačati te će bolje nositi svoju tjelesnu težinu (kakva god ona bila) i na kraju poboljšati svoju intermuskularnu koordinaciju koja je vitalna za buduće bavljenje sportom i rekreacijom.

Koristit ćemo:

  • fitness trenažere
  • razne vrste ergometara (pokretni sag, indoor bicikl, veslački ergometar)
  • vježbe na parteru s vlastitom težinom (radi prevencije ozljeda)
  • pilates tehnike
Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.