Fitness Vježbe za ravan trbuh
15310 prikaza

Do ravnog trbuha u samo četiri minute

Guliver/Shutterstock
1/1
Donosimo ti četvrti video "Vježbe visokog intenziteta s Marinom Bašićem" pomoću kojih u kratkom vremenu možeš sagorjeti višak masnog tkiva i učvrstiti mišiće. Za ove dvije vježbe nisu ti potrebni rekviziti, nego samo snaga tvoga tijela. Prva vježba izvodi se iz ležećeg položaja i namijenjena je trbuhu, a druga vježba su skokovi iz čučnja pomoću koje oblikuješ cijelo tijelo.

Kako djeluju vježbe visokog intenziteta?

"Vježbe visokog intenziteta, a kratkog trajanja pomoći će ti da sagoriš višak masnoće u tijelu i učvrstiš mišiće. Odlični rezultati postižu se s kratkim intenzivnim treninzima. Intenzivni treninzi sastoje se od različitih protokola poput Tabate. Tabata se sastoji od 20 sekundi vježbanja i 10 sekundi pauze koje se izmjenjuju kroz 8 serija. Ova metoda vježbanja se može koristiti kod svih vježbi: sklekova, čučnjeva, veslanja. Dakle 20 sekundi vježbaš, zatim 10 sekundi odmora i tako 8 serija što ukupno traje samo 4 minute", objasnio je Marino Bašić. Intenzivni trening je izuzetno naporan, osobito za početnike u prvih tjedan dana. Kako ne bi došlo do ozljeda prije izvođenja vježbi visokog intenziteta važno je dobro se zagrijati.

Vježbe s vlastitom težinom

  • Prva vježba: Naizmjenično podizanje nogu iz ležećeg položaja; tri serije po 20 ponavljanja, za napredne vježbače pet serija
  • Druga vježba: Skokovi iz čučnja; tri serije po 20 ponavljanja, za napredne vježbače pet serija

Prvi video "Vježbe visokog intenziteta s Marinom Bašićem" pogledaj ovdje.

Drugi video "Vježbe visokog intenziteta s Marinom Bašićem" pogledaj ovdje.

Treći video "Vježbe visokog intenziteta s Marinom Bašićem" pogledaj ovdje.

Sljedeći tjedan objavit ćemo posljednji video iz serijala videa s vježbama visokog intenziteta trenera Marina Bašića.

  • Default avatar - ANITA DADIĆ
    MAHOVINA Utorak, 14.10.2014. u 13:37

    Evo da i ja napišem koje slovo vezano za "Vježbe visokog inteziteta" koje izvopdi Marin Bašić. Obzirom da sam vježbač pilatesa ove do sada prikazane vježbe nisu mi nepoznanica, pa se mogu svrstati u srednji tip vježbača. Prikaz videa je dosta nekvalitetan, Marin kao instruktor ne daje nikakvu motivaciju za daljnjim vježbanjem, jer je dosta suhoparan i malo dosadan jer su vježbe prikazane brzo i kratko, pa bi bilo bolje da je cijeli trening prikazan u komadu sa zagrijavanjem i pripremom tijela za vježbanje tako da nedostaje i sam kraj kada je tijelo bez obziran na vrstu vježbanja potrebno istegnuti da bi svi zagrijani mišići mogli funkcionirati i sutra. Obzirom da je prikaz i opis vježbi namjenjen čitateljima vog Vašeg portala pitam se koliko je njih zadovoljno sa istim?????? I na kraju jedan prijedlog za vježbanje - da budući instruktor bude kvalitetniji i sadržajniji u izvođenju vježbi sa svim potrebnim elemntima jednog cjelokupnog treninga.

Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.