Fitness Vježbe za ravan trbuh
7577 prikaza

Trbušnjaci plus čučnjevi za super trbuh

Cucnjevi
Vježbe za trbušne mišiće jednostavno ne troše niti približno toliko kalorija koliko je potrebno potrošiti da bi istopila masnoće s trbuha. Stoga, ako želiš definirane trbušne mišiće, u dnevnu rutinu svakako trebaš uključiti i čučnjeve. Čučnjevi će ti pomoći da istopiš masne naslage, a vježbama za trbušne mišiće uspjet ćeš ih definirati.

Twist u sjedećem položaju

Vježba za bočne i prednje trbušne mišiće. S bučicom od dva kilograma sjedni na pod, koljena su savijena, a pete su na podu. Tijelo nagni unatrag pod kutem od 45 stupnjeva, ruke ispruži ispred sebe pod istim kutem. Tijelo rotiraj u lijevu stranu, a s ispruženim rukama bučicu spusti uz lijevi bok. Vrati se u početni položaj i isto ponovi na desnoj strani. Napravi osam do deset ponavljanja.

Pauk plank

Vježba za bočne, prednje i kose trbušne i leđne mišiće. Spusti se na pod u plank položaj, održavajući ravnotežu na dlanovima i vrhovima nožnih prstiju. Bokove drži ravno, a desno koljeno savijaj sa strane, prema desnom tricepsu. Vrati se u početni položaj, pa ponovi isto s drugom stranom. Napravi dva seta od 10 do 12 ponavljanja.

Pružanje obje noge

Vježba za bočne, prednje i kose trbušne mišiće. Lezi na pod s rukama ispruženima uz tijelo. Podigni glavu i ramena, ruke ispruži iznad glave tako da ti bicepsi dodiruju uši, a noge neka budu pod kutem od 45 stupnjeva. Gornji dio tijela svo vrijeme drži podignutim, koljena savijaj prema prsima, pa opisujući krug dlanovima, dodirni vanjsku stranu koljena. Ispruži noge, a ruke vrati iznad glave u početni položaj. Odradi dva seta od 10 do 12 ponavljanja.

Dijeta koja topi masne naslage s trbuha.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.