Hrana ZK analizira
7558 prikaza

5 dobrih razloga zbog kojih možeš jesti kokice bez grižnje savjesti

Kokice_1
Thinkstock
1/1
Zbog prekomjernog soljenja, kao i količine maslaca, nutricionisti ne smatraju kokice poželjnom namirnicom u našoj prehrani. Međutim, vjerovala ili ne, ako ih jedeš u prihvatljivim količinama (porcija od 6 šalica) i ne prečesto, kokice mogu biti korisne za našu prehranu.
  • Imaju antioksidantsko djelovanje - najvažniji aktivni sastojci u kokicama su polifenoli, spojevi koji se suprotstavljaju slobodnim radikalima i štite krvne žile.
  • Bogate su vlaknima - žitarice i mekinje bogat su izvor vlakana, a kako kokica nastaje iz cjelovitog zrna kukuruza ne gubi njegove nutritivne vrijednosti. Preporuke za dnevni unos vlakana su 20 - 35 grama po danu.
  • Niskokalorične su - nezačinjene kokice imaju nisku kaloričnu vrijednost. Broj kalorija ovisi o načinu pripreme, te sama možete odlučiti hoćeš li imati 'najdijetalniju' od svih mogućih grickalica ili nešto veći kalorijski zalogaj. Ukoliko nisu pripremljene na maslacu imaju oko 90 kalorija po porciji.

Kokice-Zk | Author: Thinkstock Thinkstock

  • Ne sadrže šećer - zato su idealne grickalice. Keks, čokolade i ostali slatkiši trenutno pružaju energiju, ali je ubrzo i spuštaju zbog čega bi ih trebalo izbjegavati u slučaju kada treba nakratko da zavaramo želudac.
  • 'Upijaju' alkohol -  tu sposobnost kokice imaju zbog visokog postotka vlakana. Smanjuje negativni utjecaj alkohola na probavu, te su i zbog toga dobre.

Za i protiv kokica plus recept za njihovu zdravu pripremu

Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.