Hrana
2924 prikaza

Darujemo ti knjižicu namirnica prema GI!

Gi_2
Zdrava Krava ti poklanja tablicu koja sadrži vrijednosti glikemijskog indeksa određene hrane i pića. Uz pomoć tablice ćeš saznati koje namirnice imaju visok, srednji i niski GI, a možeš ju isprintati i pohraniti u svoje računalo. Donesi zdrave odluke i osjećaj se poletnije i vitalnije!

Klikni i skini svoju tablicu!

Glikemijski indeks (GI) je mjera koja označava intenzitet povišenja razine glukoze u krvi nakon konzumiranja određene hrane. Ovaj indeks zapravo uspoređuje porast šećera u krvi nakon određenog obroka sa standardom, koji može biti čista glukoza ili, u novijim istraživanjima, bijeli kruh. Koncept glikemijskog indeksa naslanja se na hipotezu prehrambenih vlakana, ali uvodi i neke nove detalje. Više o uputama kako odabrati hranu prema glikemijskom indeksu pročitaj ovdje.

S obzirom na visinu porasta razine glukoze u krvi, glikemijski indeks rangira hranu i pića na skali od 0 do 100. U skladu s time hrana i pića imaju:

  • Visok glikemijski indeks ako je vrijednost viša od 70. Primjeri hrane s visokim glikemijskim indeksom uključuju bijelu rižu, bijeli kruh, med, pečeni krumpir
  • Srednji glikemijski indeks ako je vrijednost od 56-69. Primjeri hrane sa srednjim glikemijskim indeksom uključuju bananu, grožđice, muesli, kus kus
  • Niski glikemijski indeks za vrijednosti manje od 55. Primjeri hrane s niskim glikemijskim indeksom uključuju mrkvu, jabuku, leću, kikiriki.

Klikni i skini svoju tablicu!

  • Default avatar - Nebojsa Mavrinac
    nescho Subota, 22.02.2014. u 21:57

    Ja nikako ne mogu downloadati pdf nego samo listati online, može pomoć?

  • Default avatar - Rea Lujić
    Ecume Petak, 31.01.2014. u 10:29

    Super je ovo! Hvala!

Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.