Hrana ZK analizira
122388 prikaza

Evo što se događa tvome tijelu ako pojedeš tri banane dnevno...

Thinkstock
1/1
Banane se često spominju kao namirnica u receptima za domaće sladolede, smoothije i druge zdrave poslastice. Uz to, zbog svoje hranjivosti banana može biti odličan međuobrok koji će te duže zadržati sitom.

Jedući svaki dan po tri banane u svoj organizam unosiš oko 1500 mg kalija, no osim toga banane osiguravaju niz zdravstvenih prednosti. S obzirom na sljedeće tvrdnje bi ipak trebala pripaziti na količinu banana koje svakodnevno konzumiraš i taj broj nikako ne bi smio biti veći od tri banane dnevno.

Snižavaju visoki krvni tlak

Tri banane dnevno značajno snižavaju krvni tlak. Banana je zbog visokog udjela kalija najbolji prirodni lijek za visoki krvni tlak. Ujedno, banana uz visoki razinu kalija, sadrži malo minerala natrija (svega 2 mg/100 g) te stoga ima diuretski učinak i pomaže gubitku nakupljene suvišne tekućine u organizmu.

Saznaj koje četiri biljke potiču izbacivanje toksina!

Poboljšavaju kardiovaskularno zdravlje

Prehrana bogata vlaknima je dobra za srce, i kao što već sigurno znaš, banane su bogate vlakanima. Kao dodatna prednost, specifična topiva vlakna prisutna u bananama su povezane sa smanjenim rizikom od bolesti srca.

Podižu raspoloženje i pomoći će ti da se osjećaš bolje

Prosječna banana ima oko 27 mg magnezija, minerala koji pomaže potaknuti dobro raspoloženje i također može poboljšati kvalitetu sna. Ako imaš nisku razinu magnezija u tijelu, moguće je da patiš od tjeskobe, razdražljivosti, depresije i drugih poremećaja.

Pročitaj zašto manjak magnezija može biti koban!

Pospješuju zdravlje probavnog trakta

Iz razloga jer su lako probavljice, banane se smatraju dobrim za probavni trakt. Osim što su lako probavljive, one zapravo pomaže u vraćanju izgubljenih minerale nakon proljeva.

Poboljšavaju učinak pri sportskim aktivnostima

Banane potiču opskrbu mišića antioksidansima i drugim hranjivim tvarima. Studija koja je nedavno provedena na Državnom sveučilištu Appalachian pokazala je da su osobe koje su prilikom testiranja svakih 15 minuta jele bananu imale jednaki učinak kao i oni koji su prilikom bicikliranja svakih 15 minuta pili sportski napitak.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.