Hrana
750 prikaza

Šipak i svježi sir su idealan par

Sipak_
Salate više ne moraju više biti dosadne, uvjerava švicarska nutricionistica Sophie Pachella. Kada pročitaš njezin izbor salata, poželjet ćeš ih pripremati i jesti svaki dan. Osim što osiguravaju sve potrebne vitamine i minerale, izuzetno su ukusne, egzotične i maštovite.

Vodeći svjetski nutricionisti savjetuju kako je potrebno svakodnevno pojesti barem 5 porcija voća i povrća. Voće i povrće najvažnije su namirnice koje nam osiguravaju dovoljno vitamina, minerala i prehrambenih vlakana. Ako su ti dosadile uobičajene kombinacije voća i povrća, zdravakrava otkriva nove egzotične salate.

Salata od šipka i sira

Salata od slatkog dalmatinskog šipka i zapaprenog feta sira izuzetno je ukusna, a osim što zadovoljava nutritivne i energetske potrebe zdrava je i za srce.

Šipak je superzdravo voće koje ima snažno antioksidativno djelovanje i povoljno utječe na krvožilni sustav. Feta sir je dobar izvor kalcija i proteina. Šipak i feta sir pomiješaj s zelenom salatom, dodaj limunov sok i začini po ukusu.

Jagode i slanina zajedno u salati

Maštovita salata od jagoda i pureće slanine, prava je rapsodija mirisa i okusa za svako nepce. Ova pametna kombinacija namirnica hrani tvoje mišiće, a  pritom ne deblja.

Što je sve potrebno za pripremu ove salate? Pureća slanina izrezana na tanke komade,  jedna zdjelica jagoda, četiri tvrdo kuhana jaja (jedno cijelo i tri bjelanjka), pola šalice svježih gljiva, pola glavice crvenog luka i 5 malih šalica svježeg špinata. U veliku posudu stavi jaja, slaninu, jagode, gljive i  luk. U posebnu zdjelu dodaj dvije žlice kečapa, 1/4 šalice vode, dvije žlice maslinovog ulja,  dvije žlice smeđeg šećera, dvije žice vinskog octa i jednu žlicu ljutog senfa. Začini po ukusu i prelij po salati.

Aromatična rikula s kruškama i plavim sirom

Rikula, aromatična zelena salata koja je vrlo popularna u talijanskoj kuhinji u kombinaciji s kruškama i orasima, s dominantnom notom plavog sira, prava je poslastica za sve ukućane. Iako izgleda kao 'bogat' i obilan obrok, ova salata je zapravo niskokalorična.

Kako je pripremiti? Dvije velike žlice vinskog octa, jednu žlicu maslaca i dvije male žlice smeđeg šećera pomiješaj u loncu za pirjanje. Kada se smjesa počne topiti dodaj orahe i dvije razrezane kruške. Kuhaj na laganoj vatri tri do pet minuta sve dok kruške ne potamne i postanu mekane. Smjesu polij po rikuli i dodaj plavi sir i papar na kraju.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.