Dijeta Dijetni savjeti
3920 prikaza

6 savjete kako da drastično smanjiš unos slatkiša

Guliver/Shutterstock
Toliko je toga do sada već napisano o opasnostima za zdravlje koje prouzrokuju upravo šećeri i gotovo svatko od nas povremeno dođe na ideju da se odrekne slatkog.

Neki vjeruju da se ne mogu tako lako ostaviti slatkiša. No, postoji dobra vijest: našem tijelu je potrebno 10 dana da stvori naviku i da se riješi ove ovisnosti. Mi smo otkrile metodu kako bi trebala utrošiti tih 10 dana na nova uvjerenja i predlažemo da tu metodu i sama isprobaš.

Coko2 Učlani se u Mršavimo zajedno klub i uspješno izgubi suvišne kilograme! Kako da smanjim želju za slatkišima? Hrana

ovisnost Psihološka podloga ovisnosti o seksu, cigaretama i slatkišima Zdravlje
Ne pij kalorije

Svaki sok ili boca gaziranog soka, u sebi sadrži ogromnu količinu šećera. Osim toga, takvi sokovi ne donose našem tijelu ništa drugo nego nagli porast razine šećera u krvi i povećanje tjelesne težine. Zamijeni ga s pitkom i mineralnom vodom: ona čisti tijelo, gasi žeđ, a ne šteti. 

Jedi hranu bogatu proteinima i puno povrća.

Protein ne podižu razinu šećera u krvi, a daju tijelu energiju i duži osjećaj sitosti. Jaja, riba i piletina mogu ti dati potrebnu energiju i osjećaj sitosti. 

Povrće nam također pomaže u regulaciji razine šećera.. Sve ostalo je dozvoljeno, pa čak i neophodno: različite vrste kupusa, tikvice, krastavci, rajčice... I ne zaboravi na svježe zelene biljke. Povrće će dati našem tijelu potrebne ugljikohidrate koji neće naglo povećati razinu šećera u krvi, te će biti obrađene u energiju, a ne u masti.

 | Author: Guliver/Shutterstock Guliver/Shutterstock

Ne zaboravi na masnoće

Ljudi koji su u potrazi za pravilnom prehranom, često potpuno odbijaju bilo kakve masnoće. Što nikako nije dobro za organizam. Masti kontroliraju naš apetit, uravnotežuju razinu šećera u krvi, te općenito donose mnoge prednosti za tijelo. Zapravo bi samo trebali ispravno odabrati masti. Odluči se za nezasićene masti: maslinovo ulje, orasi, i riba moraju biti prisutni na tanjuru češće.

Budi spremna i za hitne slučajeve

Svatko donese loš izbor hrane kada nema vremena jesti normalno. U takvim slučajevima, često zgrabimo prvo što nam padne pod ruku:hamburger, kolač i ostalu nezdravu prerađenu hranu. U ovih 10 dana, jedan od ciljeva je imati zdrave proizvode pri ruci u takvim situacijama. Ubaci u torbu malu kutijicu u kojima će biti: orasi, suho voće, puretina ili piletina s grila, svjež kruh. Ukratko, sve što ne škodi dugoročno, a ujedno daje tijelu potrebnu energiju i osjećaj sitosti.

Diši

Glad i želja za slatkišima je često znak stresa. Vježbe disanja ti mogu pomoći nositit se s hormonom stresa – kortizolom. Učini 5 dubokih udaha i izdaha za redom prije svakog obroka. Bit ćeš iznenađena, ali stvarno pomaže.

 | Author: Thinkstock Thinkstock

Dobro se naspavaj

Premalo sna ili loše spavanje, uzrokuju nedostatak energije. U tim slučajevima, osjećamo neodoljivu potrebu da zgrabimo nešto slatko, jer je to najbrži način da dobijemo željenu energiju. Pokušaj spavati potrebnih 8 sati: tvoje će ti tijelo sigurno biti zahvalno, a potreba za šećerom neće biti tako neodoljiva.

Ako budeš slijedila ova pravila najmanje 10 dana za redom, police sa slatkišima u trgovinama, neće ti više dati poriv da progutaš pola bombonijere odjednom.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.