Dijeta Dijetni savjeti
15122 prikaza

Jillian Michaels kaže da će ti ovih 6 savjeta pomoći u mršavljenju

Guliver/Shutterstock
1/1
Ako postoji netko tko je relevantan za davanje savjeta o gubitku težine onda je to Jillian Michaels, trenerica u The Biggest Loseru i fitness stručnjakinja koja je mnogima pomogla da se zauvijek riješe viška kilograma. Jillian ima više od milijun pratitelja na svom Instagram profilu i zna dati prave savjete kako gubiti na težini i dovesti tijelo u top formu. Za Prevention je otkrila 6 osnovnih savjeta za uspješno mršavljenje.

Drži se osnovnih uputa

Za Jillian temelji su: nemoj se prejedati, nemoj jesti gluposti i osiguraj si dovoljno sna. Trenerica smatra da je dovoljno sna od presudne važnosti za dobru liniju te se poziva na istraživanje provedeno na Sveučilištu Columbia u SAD-u. Znanstvenici su u tom istraživanju otkrili da osobe koje spavaju manje od sedam sati imaju više kilograma i da im se s vremenom težina povećava u odnosu na osobe koje spavaju dulje. Prema tome potrudi se da spavaš između sedam i osam sati svaku noć.

Vježbaj i pravilno se hrani

"Najčešće ljudi rade samo jedno ili drugo. Ako želiš postići rezultate jednostavno moraš raditi oboje", kaže Jillian i preporučuje da razmišljaš o svom tijelu kao o automobilu. Ako ne vježbaš i ne hraniš se pravilno vjerojatno se debljaš. Ako vježbaš, a ne hraniš se pravilno ili obrnuto, vjerojatno stojiš na mjestu. Ako vježbaš i jedeš kako treba, kilogrami se tope. Stoga pazi da vodiš računa o oba ova područja.

 | Author: Guliver/Shutterstock Guliver/Shutterstock

Odaberi trening koji inače radiš

Jillian kaže da je najbolji trening onaj koji radiš konstantno. Osim tog savjeta ovo su tipovi treninga koje ona preporučuje: "HIIT (intervalni trening visokog intenziteta), trening s otporom, vježbe koje uključuju velike mišićne skupine poput čučnjeva, sklekova, iskoraka jer takve vježbe troše kalorije za vrijeme i nakon treninga. Također uz ovaj tip vježbi ćeš najbrže doći u formu", kaže trenerica.

intenzivni trening Intenzivni trening uz koji ćeš u manje od mjesec dana vidjeti rezultate Fitness

mišići Oprez: Žestoka alkoholna pića nakon treninga razaraju mišiće Hrana

Smanji unos alkohola

Jillian savjetuje potpuno odricanje od alkohola. "Istraživanja su pokazala da se prilikom konzumacije alkohola, organizam prvo bavi njegovim uklanjanjem iz tijela, a tek potom na red dolazi spaljivanje masnoća i ugljikohidrata. Stručnjaci također vjeruju da alkohol razbija amino kiseline i pohranjuje ih u obliku masti", objašnjava Jillian i zaključuje da je to dovoljno loših vijesti kada su alkohol i mršavljenje u pitanju.

...pušači završavaju svoju priču puno ranije nego bi trebali. Saznaj kako se riješiti navike i neka ovo bude prvi dan tvog boljeg života...

Drži se pravila 80/20

"Ultimativna greška broj 1 kada je gubitak kilograma u pitanju je slijepo pridržavanje nekog neodrživog programa za mršavljenje. To se odnosi na restriktivne i stroge dijete koje štete metabolizmu i osobu uvode u začarani krug jo-jo učinka. Odaberi uravnoteženu dijetu i dozvoli sebi svaki dan neki mali luksuz jer kronični manjak nečega, vodi u žudnju, a žudnja u pretjerivanje. Probaj pravilo 80/20. Neka 80 posto hrane koju unosiš bude zdravo, a preostalih 20 posto ono što ti srce želi", savjetuje trenerica.

lan Kako upotrebljavati sjemenke lana da bi rezultat bio manji broj kilograma na vagi? Dijeta

Vjezb Brzim i učinkovitim progressive treningom dovedi se u formu tijekom ljeta Čučnjevi i sklekovi za čvrsto tijelo Fitness

Promijeni stil života

"Ključ mudrog mršavljenja je u načinu kako ga provodiš", kaže Jillian i nastavlja: "Ako gubiš kilograme pravilnim odabirom namirnica i vježbanjem treninga u kojem uživaš, onda su za tebe stvari puno bolje jer je u tom slučaju puno manja vjerojatnost da ti se kilogrami vrate"

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.