Dijeta Dijetni savjeti
3262 prikaza

Kako se udebljati na zdrav način, stvarajući mišiće, a ne salo?

Dijeta-Mrsavljenje
Thinkstock
1/1
Iako se većina bori s viškom kilograma, postoje i oni koji se jednostavno ne mogu udebljati, bez obzira na to koliko jedu. Najvažnije pravilo za zdravu liniju je što jedemo, a ne koliko jedemo.

Zato bez obzira na to pokušavate li se udebljati ili smršaviti, vodite računa što unosite u organizam. Prije nego što započnete, važno je pripremiti se na činjenicu da je riječ o dugotrajnom procesu.

Zdrava izgradnja mišića ne događa se preko noći, a cilj nije udebljati se stvarajući salo, već mišiće, a da pri tome, naravno, ostanete zdravi. Tvoja misija je povećati kalorijski unos, ali kroz zdrave kalorije. Hoće li to biti 500 ili 1.500, ovisi o metabolizmu i broju kilograma koje želiš dobiti.

Kako se glumica Petra Dugandžić udebljala za ulogu

Jedi pet do sedam obroka na dan

Kao i kod mršavljenja, važno je jesti više obroka kroz dan (5 do 7), s tim da u ovom slučaju trebaš povećati unos proteina u kombinaciji s ugljikohidratima. Proteini su važni jer izgrađuju mišiće, a kad je riječ o u ugljikohidratima, izbjegavaj šećer i ne jedi rižu, tjesteninu i krumpir.

Prijedlog jelovnika za zdravo debljanje

Unosi masti kroz orašaste plodove i namirnice poput maslinovog ulja i maslaca. Važno je ne preskakati obroke već zadržavati konstantni unos kalorija. U protivnom ćeš se udebljati nezdravo, odnosno stvarati naslage sala. U redovite navike svakako uključi vježbanje, barem tri puta tjedno, da se kalorijski unos ne pretvori u zalihe masti.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.