Dijeta Dijetni savjeti
2395 prikaza

Koliko često bi trebala jesti desert ako pokušavaš smršavjeti?

Thinkstock
1/1
Ako želiš smršavjeti, mijenjanje prehrambenih navika je za početak odlična taktika. Što više svježih namirnica, smanjenje unosa šećera i obilje cjelovitih žitarica mogu dati odlične rezultate.

Ipak, svatko tko je na dijeti bar nekad dođe u napast da pojede neki desert, posebno u svečanim prigodama kad mu se upravo kolači i torte guraju pod nos. Znači li to što si na dijeti da se nikada i nikako ne smiješ približiti nekom slatkišu?

Odgovor je ne, tvrdi nutricionistica Rachel Meltzer Warren za Women's Health: "Nerealno je reći nekomu da nikada ne smije pojesti desert, ne očekujem to niti od svojih klijenata niti od sebe".

Drži se malih porcija

Dok god vodiš računa o količini, u redu je počastiti se sladoledom ili kolačem jednom do dvaput tjedno bez štetnih utjecaja na tvoju dijetu, smatra Warren.

"Kada se nečija prehrana maltene temelji na šećeru, osoba zapravo ni ne uživa u tim desertima već ih jede iz navike. Međutim, kada si desert priuštimo samo tu i tamo i u manjim količinama, naučimo zbilja cijeniti taj obrok i u njemu uživati", objašnjava Warren.

Također, uputno je birati zdravije verzije deserta, poput cheesecakea sa šumskim voćem ili sirove torte od naranče.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.