Dijeta Dijetni savjeti
15716 prikaza

Produlji si životni vijek s ovih 7 čudotvornih namirnica

Thinkstock
1/1
Dr. Ralph Felder i Carol Colman stoje iza dijete koja će mnoge zainteresirati jer, kako tvrde, može dodati godine života. Vrlo je jednostavna, riječ je o 7 namirnica koje je potrebno uvrstiti u svakodnevnu prehranu i tako produljiti životni vijek za prosječno 4,8 godina.

Smanjen rizik od kardiovaskularnih bolesti

Proučivši studije koje su se bavile terapeutskom moći određene hrane, autorski dvojac je prenio znanost u kuhinji i napisao knjigu 'The Bonus Years Diet: 7 Miracle Foods That Can Add Years to Your Life'. Osnovna ideja dijete je redoviti unos, prema autorima, čudotvornih, nutritivno vrijednih namirnica, koje neće samo produljiti tvoj životni vijek već i pomoći u smanjenju bolesti srca i upalnih stanja. Autori ističu da odabrane namirnice smanjuju rizik od kardiovaskularnih bolesti za 75 posto, naravno ako se konzumiraju u predloženim količinama.

7 čudotvornih namirnica:

  • Crno vino koje valja svakodnevno konzumirati u količini od 0,3 do 1,5 dcl
  • Tamna čokolada koju dnevno možeš pojesti u količini od 30 do 60 g
  • Orašasti plodovi se svakodnevno moraju naći na jelovniku u količini od 60 g
  • Jedan režanj češnjaka mora postati tvoja svakodnevica
  • Ribu je potrebno konzumirati 3 puta tjedno u količini od 90 do 150 g
  • Voće i povrće dnevno treba unijeti u količini od 4 šalice sirove namirnice
voce i povrce za srecu Više od 12 tisuća ispitanika potvrdilo: Voće i povrće nas čini sretnijima! Hrana

Kao dodatak čudotvornim namirnicama, u prehranu možeš uvrstiti cjelovite žitarice, mahunarke, kvalitetno maslinovo ulje, soju, zeleni čaj jer će sve ove namirnice zahvaljujući bogatstvu vrijednih tvari poboljšati rad tvojeg tijela. Tjelovježba je važan dio dijete i autori preporučuju intenzivniju aktivnost od barem 30 minuta 5 puta tjedno. Što je aktivnost intenzivnija, to će i životni vijek biti dulji.

Prednosti dijete

Dijeta potiče unos namirnica kojima su brojna istraživanja pripisala pozitivan učinak na zdravlje, i to osobito na zdravlje srca i krvnih žila. Također, dijeta određenim dijelom prati aktualne nutricionističke preporuke. Nema odricanja niti brojanja kalorija što za mnoge osobe djeluje stimulativno. Također, dijeta je ukusna i lako ju je pratiti. Tjelovježba je sastavni dio dijete čime se postižu bolji rezultati.

Nedostaci dijete

Gubitak suvišnih kilograma je stavljen u drugi plan i, s obzirom na individualne potrebe svakog pojedinca, pitanje je da li uistinu dovodi do mršavljenja. Nakon nekog vremena može postati zahtjevno svaki dan unositi čudotvorne namirnice čime dijeta uskoro postaje monotona.
Određene namirnice poput mesa peradi ili mliječnih proizvoda su nepravedno zapostavljeni što nosi sa sobom rizik od nutritivnih deficita.

Knjiga The Bonus Years Diet donosi brojne recepte, a u obzir su uzete i osobe koje boluju od dijabetesa ili pate od intolerancije na gluten.

gluten Trebaš li zaista jesti hranu bez glutena za bolje zdravlje? Zdravlje

Ogledni jelovnik

Doručak

  • Zobena kaša s bademima, orasima i bobičastim voćem

Međuobrok

  • Voće po želji

Ručak

  • Salata od zelenog povrća, slanutka, rajčice

Međuobrok

  • Tamna čokolada

Večera

  • Tuna s grilla
  • Blitva na lešo začinjena maslinovim uljem i češnjakom
  • Crno vino
Zdravi lagani, ljetni recept Tuna, tikvice, brokula i masline u nezamislivo dobroj salati Hrana
Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.