Dijeta Mršavimo zajedno
2262 prikaza

Teško ti je smršaviti samoj? Probaj s ovom prijateljskom dijetom!

Prijateljice_1
Deborah Yost i Samantha Cassetty kreirale su tzv. prijateljsku dijetu (The Girlfriends Diet) koja se temelji na mediteranskoj prehrani i kalorijskom unosu do 1600 kcal dnevno uz tjelovježbu, a specifična je jer preporučuje provođenje programa uz podršku bliske osobe. Autorice tvrde da se uz prijateljsku podršku postižu puno bolji rezultati

Ženska prijateljstva su često duhovna hrana ženama i značajno pridonose njihovoj emocionalnoj dobrobiti. Prijateljice su nam podrška kada nam je teško i guraju nas naprijed u zahtjevnim trenucima. Imajući na umu prirodu ženskih prijateljstva nutricionistice Deborah Yost i Samantha Cassetty kreirale su tzv. prijateljsku dijetu (The Girlfriends Diet) koju su podrobno objasnile u knjizi "The Girlfriend Diet: Lose Together to Keep It Off Forever!" Prvo poglavlje knjige i primjer jelovnika mogu se i skinuti s web stranice.

Važnost prijateljske podrške

U svojoj knjizi autorice su najveću pažnju posvetile važnosti prijateljske podrške u mršavljenju i održavanju postignute linije. Naime, brojne studije pokazuju kako društvo osobe(a) koja te razumije i ima slične probleme povećava vjerojatnost uspjeha, u ovom slučaju uspješnost gubitka suvišnih kilograma. Stoga je prvi korak pronalazak osobe od povjerenja sa sličnom željom za mršavljenje, s kojom uživaš provoditi vrijeme i koja će te poticati kada nemaš volje vježbati.

To može biti sestra, draga prijateljica, susjeda, ali i osoba s kojom si se povezala preko web-a. Štoviše jedan od ciljeva programa je kreirati Klub Prijateljske dijete gdje ćeš s istomišljenicima na tjednoj bazi razmjenjivati ideje, recepte i gdje ćete si međusobno pružati podršku. Na webu već postoje brojne grupe osoba na dijeti u koje se možeš uključiti, a možeš i sama kreirati svoju grupu.

Masno-Tkivo Glavni obrok je večera u terminu između 18 i 22 sata Liposukcijska dijeta u 2 faze za gubljenje masnog tkiva Dijeta Dijeta-Narance detoks Ženska detoks dijeta: Skidaj kilograme i oslobodi se toksina Dijeta

Početni kalorijski unos od 1400 do 1600 kcal

Prije započinjanje programa poželjno je tjedan dana voditi dnevnik prehrane u kojoj ćeš bilježiti sve što pojedeš kako bi dobila uvid u navike kojima gomilaš kilograme. Nakon toga vrijedi prihvatiti mediteransku prehranu temeljenu na cjelovitim žitaricama, mahunarkama, voću i povrću, niskomasnim mliječnim proizvodima, ribi i povremeno mesu. U knjizi je dostupno preko 150 recepata podijeljenih na doručke koji osiguravaju 300 kcal, ručkove koji osiguravaju 500 kcal i večere od 500 kcal. Početni kalorijski unos iznosi 1400 -1600 kcal, a cilj je dugoročno usvojiti mediteranski način prehrane.

Tjelovježba je vrlo važan dio dijete. Redovito hodanje je minimum aktivnosti koju zahtijeva program, a bilo bi poželjno da sa svojim kompanjonom za mršavljenje pronađeš aktivnost koju ćete redovito prakticirati zajedno. Knjiga donosi i strategije životnih promjena za vlastitu dobrobit poput strategije nošenja sa stresom kako bi se izbjeglo 'emocionalno hranjenje'.

Dijeta-Trbuh-Jabuka1 brza dijeta i post Brza dijeta 5:2 dana - kako djeluje na težinu i menstrualni ciklus? Dijeta

Prednosti dijete

Činjenica je da je udvoje lakše pa uistinu postoji veća vjerojatnost za uspjeh ako na dijetu kreneš s dragom osobom koja je u istoj situaciji kao i ti. Prijateljica će te motivirati na vježbanje kada nemaš volje i odgovoriti od kolača kada ti je teško. Tjedna grupna podrška također je važan korak do uspjeha.
Dijeta se temelji na mediteranskoj prehrani koja se smatra zlatnim standardom pravilne prehrane i koja je bogata blagotvornim hranjivim tvarima. Redovita tjelovježba ključ je uspjeha, a dodatan plus je svakako poticanje na dugoročne promjene životnih navika.

Nedostaci dijete

Dijeta premalu pažnju pridaje individualnim kalorijskim potrebama. Nismo svi jednaki, a dijeta ne nudi potreban individualni pristup mršavljenju.

Primjer jelovnika:

  • Doručak: Smothie od kelja 
  • Ručak: Burger u pecivu s povrćem
  • Međuobrok: Štapići mrkve i celera i hummus
  • Večera: Riba s grilla, špinat pripremljen na pari, kvinoja

Pročitaj kako zdravo i brzo možeš izgubiti 10 kilograma.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.