Dijeta 27. rujna 2016.

Za pojačanu želju za hranom krive su bakterije u crijevima

Prejedanje630
Foto: Thinkstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Prema istraživanju objavljenom u časopisu BioEssays, bakterije koje se nalaze u našim crijevima utječu na želju za hranom i raspoloženje. Riječ je o rezultatima na temelju istraživanja iz različitih znanstvenih područja.

Naime, znanstvenici s nekoliko američkih sveučilišta napravili su pregled literature i zaključili kako različite bakterijske vrste preferiraju različitu hranu odnosno određenim bakterijama za rast i razvoj potrebne su masti, dok su primjerice drugim vrstama potrebni proteini i ugljikohidrati

Ključ mnogih bolesti

S obzirom na to da je crijevo povezano s imunološkim, endokrinim i živčanim sustavom, moguće je kako bakterije otpuštaju signale s obzirom na vrstu hrane koju trebaju i tako utječu na naše ponašanje. No mikrobiota, kako se naziva taj živi svijet u našim crijevima stalno se mijenja, a na njega utječu naše prehrambene navike, unos antibiotika, probiotika i mnogo drugih čimbenika. Znanstvenici su zaključili kako se o mikrobioti za sada ne zna puno, no da bi upravo bakterije u našim crijevima mogle biti ključ mnogih bolesti i stanja današnjice uključujući pretilosti, karcinoma i dijabetesa.

Pročitaj ulomak iz knjige "Crijeva sa šarmom", a koji otkriva više o bakterijama koje debljaju.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.