Fitness Vježbe za mršavljenje
3070 prikaza

6 dobrih razloga zašto bi žene trebale dizati teže utege

Guliver/Shutterstock
1/1
Treneri se slažu da je dizanje težih utega i te kako preporučljivo za žene koje žele mršavjeti i imati lijepo oblikovano tijelo te objašnjavaju zašto se ne bi trebale suzdržavati od te aktivnosti i koje sve dobrobiti mogu postići takvim načinom vježbanja.

Većina žena misli da se samo pomoću kardio vježbi mogu spaliti masnoće, ali to nije istina. Mišići troše masne zalihe čak i nakon vježbanja. Tako da je stvar jednostavna, što više mišića izgradiš, trošit ćeš više masnoća, kaže Jacque Crockford, glasnogovornik američkog Vijeća za vježbanje.

bazalni metabolizam, vježbanje s utezima Savjet trenera: zaboravi na dijetu i vježbaj s utezima! Fitness

Žene koje žele imati jasno definirane i vidljive mišiće trebaju dizati veće težine i pri tome ne trebaju strahovati da će im mišići biti velikog volumena jer to nije moguće zbog niske razine testosterona, kaže dr. Jason Karp, sportski psiholog i objašnjava da su neka istraživanja potvrdila da dizanje teških utega tijekom vremena održava koštanu masu pa čak i poboljšava gustoću kostiju što je osobito bitno za žene u menopauzi.

mitovi o misicima i salu Mitovi o mišićima i salu u koje trebaš prestati vjerovati Fitness

Podizanje lakših utega uz više ponavljanja odlično je za postizanje mišićne izdržljivosti, ali ako želiš povećati snagu, potrebno je povećati opterećenje. U pauzama između dizanja većih težina napravi čučnjeve i iskorake i vidjet ćeš koliko brzo ćeš izgraditi snagu.

Utezi_3 | Author: Thinkstock Thinkstock

Studija rađena na Sveučilištu Alabama otkrila je je da su žene koje su dizale teže utege gubile više duboko pohranjene trbušne masnoće od onih koje su radile kardio. Tako se smanjuje i rizik od dijabetesa, metaboličkog sindroma i nekih vrsta raka.

Fit Da bi mišići postali izraženi potrebno je između četiri i osam tjedana Koliko treba vježbati da se napokon vide mišići? Fitness

Dizanje težih utega povećat će tvoju snagu i samopouzdanje, a tijelo će ti biti vitko i tonirano.

Trening s utezima Uz treninge s utezima brže se troše kalorije Fitness

Jačanje mišića oko koljena pomoći će protiv bolova u tom dijelu tijela i spriječiti ozljede i u ostalim zglobovima .

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.