Fitness Vježbe za ravan trbuh
45845 prikaza

Zašto se salo "voli" skupljati na trbuhu i najbolje vježbe za početnike

Guliver/Shutterstock
1/1
Sve što pojedeš, skuplja ti se oko trbuha? Savjete za oblikovanje trbuha potražili smo kod fitness trenera Branimira Vajde. Donosimo ti jednostavne i učinkovite vježbe na leđima i boku kojima ćeš učvrstit trbušne mišiće.

Mnoge žene se žale da im se sve što pojedu skuplja oko područja trbuha. Trebaju li za oblikovanje trbuha prvo smršavjeti ili je dovoljno redovito raditi trbušnjake. Savjet smo potražili od fitness trenera i vlasnika Fitness kuće Collum Branimira Vajde.

Mišljenje trenera

To je problem s kojim se suočava velik broj žena. Kada tijelo gomila lokaliziranu mast na jednom području, u ovom slučaju na trbuhu, mogu biti dva razloga. Prvi razlog je nedovoljna prokrvljenost tog dijela tijela što uzrokuje pritisak masnih stanica na kapilare te usporava ili onemogućuje protok krvi.

U područjima sa slabijim protokom krvi puno sporije se postiže bilo kakva promjena i treba puno više uloženog truda nego kod prokrvljenih dijelova tijela. Kada nema protoka krvi, estetsku transformaciju je nemoguće postići jer nema ni protoka energije.

Ne pretjeruj s niskokaloričnim dijetama

Takvi dijelovi tijela su na dodir hladniji od ostalih mjesta na tijelu. Drugi razlog pojave sindroma lokalizirane masti je neredovita i nepravilna prehrana. Tijelo je stvorilo mjesto gdje sprema zalihe energije za nadolazeći stresni period.

Stresni period najbolje osjećaš sama, a tijelo sprema zalihe jer se nalazi u nekakvom energetskom deficitu. Promijeni način ishrane, hrani se više prirodnom i zdravom hranom. Hrani se redovito. Prilagodi reduciranu prehranu svojem dnevnom tempu. Ne treba pretjerivati s niskokalorijskim dijetama, smatra Branimir Vajda.

Upoznaj se s istinama i prevarama o masnim naslagama...

Vježbe za početnike

Donosimo ti vježbe za ravan trbuh koje su prilagođene početnicima iz knjige 'Kako do ravnog trbuha', autora Michaela Despeghela i Armina Heufeldera u izdanju Mozaika-knjige. Nemoj ništa jesti dva sata prije početka vježbanja. Tako ćeš najbolje iskoristiti učinak izgaranja energije.

crna limunada Crna limunada čisti tijelo i otapa salo na trbuhu Dijeta

Misic630 Za postizanje V oblika najvažnije je smanjiti postotak masnog tkiva Vježbe kojima ćeš sigurno postići trbuh u obliku slova "V' Fitness

Podizanje jedne noge

  • Na prostirku legni na leđa. Lagano savij noge. Ruke prekriži pod glavom.
  • Napni trbušne mišiće. Zdjelica ti se podiže u smjeru donjeg rebra. Savijenu nogu podigni. Ne opuštaj mišiće i ispusti zrak.
  • Spusti nogu i udahni. Ponovi vježbu lijevom nogom.
  • Nakon svakog seta (sedam ponavljanja u desnu i sedam ponavljanja u lijevu stranu) odmori se 40 sekundi, a nakon cijele vježbe 60 sekundi.

Povećanje težine vježbe: vježbu možeš pojačati nakon 14 dana i to istodobnim podizanjem obje nogu.

Oslon na podlakticu sa savijenim nogama

  • Legni na desnu stranu i osloni se na lakat tako da dlan bude okrenut prema podu. Lakat treba biti okomito ispod ramenog zgloba.
  • Blago savij obje noge i podigni zdjelicu tako da tijelo od glave do zdjelice slijedi ravnu crtu. Lijevu ruku stavi na bok ili se podupri njome ispred prsiju.
  • Vježbaj jedan set na desnoj strani i jedan na lijevoj strani. Nakon svakog seta (15 ponavljanja) odmori se na 40 sekundi, a nakon svake vježbe 60 sekundi.
Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.