Fitness Vježbe za mršavljenje
2940 prikaza

Trening snage ubrzava metabolizam i daje izdržljivost

Thinkstock
1/1
Korak po korak, došli smo (čitavi) i do trećeg tjedna našeg 12-tjednog izazova. Tjedna u kojem smo dali više prostora treningu snage te učenju detalja iz najosnovnijih vježbi treninga jakosti.

Trening jakosti koristi vanjska opterećenja, kao sto su jednoručni utezi, šipke, girje i slično kako bi potaknuo mišićne kontrakcije u tijelu, kojima se povećava jakost tijela i tonus mišića. Trening jakosti je osim za estetsko oblikovanje tijela nužan u poboljšanju njegove funkcionalnosti i zdravlja. Treningom jakosti povećava se gustoća kostiju, korektna mobilnost i stabilnost zglobova, funkcija mišića, tetiva i ligamenata, popravlja postura te preveniraju ozljede, pod uvjetom da se izvodi visoko precizno uz optimalna opterećenja. U kombinaciji s kondicionim intervalima ubrzava metabolizam, pospješuje zdravlje kardio-vaskularnog sustava te je nužan u procesu mršavljenja.

Trening_2 | Author: Thinkstock Thinkstock

Ipak najvažniji benefit ovog programa je funkcionalnost sustava organa za kretanje koji se očituje u adekvatnoj pokretljivosti, efikasnosti kretanja, sposobnosti izvođenja velikog broja kretnji bez boli i s malo investirane energije. Izrazito je važno za naše zdravlje i vitalnost da možemo dignuti teret s poda, da možemo dignuti neki teret iznad glave, da možemo nositi teret u obje ruke i hodati, da možemo odgurnuti teret od sebe ili ga privući sebi, da možemo čučnuti ili iskoračiti i ostati stabilni te da na kraju možemo hodati i kretati se što pravilnije. Sve te svakodnevne zahtjeve možemo pretvoriti u vrlo korisne vježbe jakosti, a ovisno o ciljevima dizati otpore s kojima radimo.

Najvažnije vježbe za lijepo oblikovano tijelo

Upravo s tim ciljem i svrhom, prošli smo tjedan posvetili pravilnom i preciznom treningu jakosti s eksternim otporima. Izmjenjivali smo broj ponavljanja u određenim vježbama kako bi uz jakost dotakli i mišićnu izdržljivost. Tako su nam neke vježbe bile zadane s većim otporima i sa 6 do 10 ponavljanja, a neke smo izvodili s manjim otporima i 10 do15 ponavljanja. Radili smo trening za cijelo tijelo obuhvaćajući gore navedene kretnje, dizanje, guranje, povlačenje i slično, nakon čega smo odradili interval kondicionih vježbi. Takav smo organizirani krug ponovili 3 puta.

Ono najvažnije iz ovog tjedna bila je tehnika izvođenja vježbi kojima smo ne samo pospješili sigurnost treniranja, već i efikasnost kretanja u svakodnevnim aktivnostima, a koja znači slobodno i prekrasno kretanje, kretanje s užitkom.

U razgovoru s našim polaznicima u Body&Mind studiju sam shvatila kako se veliki dio njih već sada osjeća puno bolje, stabilnije i izdržljivije. Jedna od polaznica mi je kroz šalu rekla kako je primijetila veću stabilnost svog tijela kad obuva štikle ujutro; dok se prije trebala pridržavati za stolac ili zid, sada mišići rade taj posao za nju. Osim toga, primjećujem kako ekipa lakše podnosi intenzivnije treninge, što je sjajna podloga za ono što nas još čeka u narednih devet tjedana. I ono najvažnije, vidim zadovoljstvo s kojim dolaze na trening i osmijehe s kojim odlaze s njega, što je meni najveća nagrada, a njima znak kako tijelo prepoznaje da dobro rade na njemu.

Sve informacije o programu, kao i kako nam se pridružiti možeš dobiti ovdje

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.