Hrana
6915 prikaza

Sezona je gljiva: Prefina tjestenina u umaku od vrganja

Guliver/Shutterstock
1/1
Izvrsne su u rižotima, omletima, palačinkama, umacima i juhama. Možeš ih pohati i puniti, a nezamjenjiv su sastojak slanih pita i savijača. Pogodne su za izradu raznolikih jela jer se odlično slažu i s povrćem i s mesom.

Sastojci:

  • šaka suhih vrganja
  • maslinovo ulje
  • žlica maslaca
  • sol
  • papar
  • tjestenina prema izboru
  • luk
  • 2 režnja češnjaka
  • žlica sjeckanog peršina
  • 1/2 žličice suhe kadulje
  • 50 ml bijelog vina
  • 180 ml vrhnja za kuhanje
Vrganji Za fritaju su potrebni kukuruzna krupica, tofu, vrganji, mladi luk i začini Fritaja s vrganjima i mladim lukom Hrana

Priprema: Suhe vrganje namoči u vrućoj vodi. Ostavi da se namaču sat, dva. Zatim ih procijedi, ali sačuvaj tekućinu koja ti je ostala od namakanja. Na maslinovu ulju poprži sitno nasjeckani luk pa dodaj češnjak i maslac. Na to stavi ocijeđene suhe vrganje, posoli i popapri te dodaj sitno sjeckani peršin i kadulju. Podlij bijelim vinom i ulij malo tekućine preostale od namakanja vrganja. Pirjaj na laganoj vatri 30 minuta. Prije kraja umiješaj vrhnje za kuhanje pa ostavi na vatri još koju minutu. Posluži uz tjesteninu.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.