Hrana
9004 prikaza

Namirnice koje treba jesti manje jer otežavaju rad štitnjače

Bademig
Thinkstock
1/1
Pri biranju voća pazi da bude sezonsko i koliko je to moguće ekološko, tj. domaće, dakle što manje tretirano pesticidima i drugim otrovima, kod suhog voća pripazi da nije ušećereno (čitaj deklaracije) kako ne bi unijela neželjenu količinu šećera.

Kod orašastog voća nemoj zaboraviti kako ono sadrži masnoće, dakle vrlo je kalorično, no srećom ne treba se pojesti mnogo da bi se duže vrijeme osjećali sitima.

Prijedlozi:

  • voće (svježe, sušeno i orašasto)
  • povrće
  • sjemenke
  • svježi sir mliječni fermentirani proizvodi

Još 21 međuobrok koji će spriječiti napadaje gladi

Pripremi si vrećicu suhog i orašastog voća kao međuobrok i zapamti: neka sve stane u šaku. Za sljedeći međuobrok pripremi štapiće od mrkve, celera (list i korijen) sa svježim sirom (opet pazi da sve stane u šaku) ili dvije žlice sjemenki i 2 dl fermentiranog mliječnog proizvoda.

Cura-Posao | Author: Thinkstock Thinkstock

Sve to možeš uzeti sa sobom na posao i pojesti u kratkoj pauzi. Također, postoje namirnice koje se preporučuje konzumirati u manjoj količini jer sadrže spojeve koji otežavaju rad štitnjače pri proizvodnji hormona. Namirnice koje ne treba jesti u velikoj količini su brokula, prokulica, kupus, cvjetača, kelj, breskve, rotkvica, jagode, korabica, repa, proso, kikiriki, špinat i proizvodi od soje.
Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.