Hrana Hrana kao lijek
4135 prikaza

Osobe koje ne unose dovoljno vitamina E imaju slabiji vid i slabije mišiće

Guliver/Shutterstock
1/1
Vitamin E pripada skupini snažnih antioksidansa koji štite naše stanice od oksidativnog stresa. Zbog toga je važno održavati adekvatnu razinu vitamina E kako bi naše tijelo moglo normalno obavljati svoje funkcije.

Osobe koje ne unose dovoljno vitamina E, više su izložene infekcijama, imaju oslabljen vid i pate od slabosti mišića. Srećom, vitamin E je široko rasprostranjen u namirnicama zbog čega je zapravo vrlo teško imati nedostatak vitamina E, osim kod stanja kada je apsorpcija ovog nutrijenta narušena.

Šest znakova da te je stres načeo i da hitno moraš stati.

Donosimo ti listu namirnica bogatih alfa – tokoferolom

Vrlo je važno konzumirati dovoljno namirnica koje su bogate vitaminom E. Donosimo ti listu namirnica bogatih alfa – tokoferolom, najaktivnijem oblikom vitamina E.

  • Ulje pšeničnih klica
  • Sjemenke suncokreta
  • Bademi
  • Ulje lješnjaka
  • Ulje suncokreta
  • Ulje badema
  • Lješnjaci
  • Pinjoli
  • Pačje meso
  • Kikiriki
  • Atlantski losos
  • Avokado
  • Crvena paprika
  • Brazilski orah
  • Mango
  • Kivi

  • Default avatar - Dudu
    Dudu Četvrtak, 22.06.2017. u 10:57

    Treba naglasiti da svi orašadti plodovi,mahunarke i žitarice su puni antinutrijenata.Antinutrijenti inhibiraju apsorpciju nutrijenata(minerala,vitamina,enzima) i kradu energiju.Zato se orašasti plodovi moraju fermentirati u slanoj sredini 24 sata,zatim osušiti na papiru i dehidrirati na 50 stupnjeva u pećnici ili u dehidratoru,sve dok ne postanu hrskavi.Tek tada se mogu jesti,jer su antinutrijenti anulirani.Sirove orašaste plodove nije zdravo jesti.

Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.