Hrana Zdravi recepti
6337 prikaza

Palačinke koje možeš jesti i ako si na proteinskoj dijeti

Thinkstock
1/1
Za ove palačinke od neuobičajenijih sastojaka ide bademovo brašno, koje možeš napraviti i sama. Ostale sastojke vjerojatno imaš u hladnjaku.

Sastojci:

  • 1/2 šalice bademova brašna
  • 200 g kremastog sira
  • 4 velika jaja
  • žlica limunovog soka
  • maslac ili ulje za prženje
na dijeti bez gladovanja Proteinske palačinke s čokoladnim namazom koje možeš jesti i na dijeti Hrana proteinske palačinke Nauči kako napraviti proteinske palačinke u slatkoj i slanoj verziji Hrana

Priprema: U zdjeli srednje veličine izmiješaj sastojke dok ne dobiješ glatku smjesu. U tavi za prženje otopi maslac ili stavi ulje i peci palačinke na uobičajen način. Serviraj sa svježim voćem ili nadjevom po želji.

 | Author: Guliver/Shutterstock Guliver/Shutterstock

Kako napraviti bademovo brašno

Sirove orašaste plodove usitni u multipraktiku ili suhoj posudi blendera sve dok ne postanu sitni i mrvičasti.

Budi oprezna da ih ne obrađuješ predugo, kada počnu ispuštati svoja ulja i poprimati teksturu maslaca.

Dobiveno brašno od ploda je uvijek grublje od komercijalnog brašna. Ako želiš pravo svijetlo i pahuljasto brašno, obavezno namači orašaste plodove 12 sati i dehidriraj ih.

Ako želiš da ti brašno bude bijelo, možeš ukloniti kožicu od badema odmah nakon namakanja.
 

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.