Hrana Zdravi recepti
9777 prikaza

Proteinske pizze - pet brzih i slasnih recepata!

Thinkstock
1/1
Uz pomoć ovih vrlo jednostavnih ideja ne moraš se odreći svog najdražeg jela za vrijeme dijete. Ne samo da će ti oplemeniti okusne pupoljke poznatim okusima, nego će ti i pomoći smršaviti. Donosimo ti čak 5 ideja kako napraviti svoju pizzu zdravom!

Ovo svima drago jelo može predstavljati problem kada si na dijeti jer se gotovo svi s vremena na vrijeme (ako ne i svaki dan) zaželimo neodoljivog okusa pizze

pizza Ukusna i niskokalorična pizza bez brašna od tikvica i mozzarelle Hrana pizza od tikvica Fast food bez grižnje savjesti - pizza od tikvica Hrana

Dobre vijesti - ni ne moraš ga se odricati uz ovih 5 ideja za zdravu podlogu za pizzu koje je odobrila i registrirana nutricionistica portala Women's Health Julie Upton. To znači da se možeš prepustiti svom najdražem nadjevu i izabrati što ti najviše odgovara u onome što slijedi:

Podloga od bjelanjaka

Vrlo je jednostavna, a sastoji se samo od bjelanjaka i začina. Jaja se smatraju zlatnim standardom kod unosa visokokvalitetnih proteina uz svih 9 esencijalnih aminokiselina, kaže Upton. 

Pomiješaj malo više od 3 dl bjelanjaka sa začinima po želji (češnjak u prahu, origano, i sl.) i izlij u malo namašćenu tavu koja se ne lijepi. Ostavi da se peče pa kad se lagano zapeče dodaj umak od rajčice i sir. Možeš sve skupa prebaciti u pećnicu kako bi se dodatno zapeklo. 

Podloga od batata

Također se vrlo jednostavno radi: kombiniraj izgnječeni batat (slatki krumpir) s kokosovim brašnom, tapiokinim škrobom i nekim začinima da bi dobila hrskavu koricu. 

Batati su bogati nutrijentima poput vitamina AC i B6, kao i kalijem i vlaknima, napominje Upton.

Pomiješaj oko 500 grama pečenog i ustinjenog batata s pola veće šalice kokosovog brašna. Dodaj četvrtinu iste te šalice tapiokinog škroba (može i aru prah) te žličicu začina po želji (sol, papar, bilje..).
Miješaj mikserom dok se ne formira u tijesto. Podijeli u 4 jednake kuglice pa razvaljaj svaku na oko centimetar i pol debljine. Prebaci ih na tavu koja se ne lijepi i peci na srednje jakoj vatri. Malo će se lijepiti na početku, no kasnije će se opustiti. Tada prebaci na drugu stranu i peci. Ponovi s ostale 3 podloge. Nadijeni ih pa zapeci u pećnici. 

Zobena podloga bez brašna od dva sastojka

Uz samo malo zobi, mlijeka i začina možeš 'složiti' ovu podlogu. "Zob je superhrana", kaže Upton. "Pomažu kod kontrole težine i mogu smanjiti loš kolesterol". Također, zasitne su pa ćeš se osjećati punom nakon kriške ili dvije.

Pola veće šalice (oko 125 ml) zobi zblendaj u fini prah. Prebaci u zdjelu i dodaj joj četvrtinu veće šalice mlijeka po želji (može biti i biljno). Dodaj malo soli i začina po želji. Dobro promiješaj. 
Premaži tavu kokosovim uljem, prebaci tijesto u njega pa kuhačom ili špatulom formiraj krug. Zagrij na srednje jaku vatru pa peci sa svake strane oko 2 - 3 minute, makni s vatre, nadijeni i eventualno dodatno zapeci kako bi se sir otopio. 

Podloga od bademovog brašna 

Zbog visokog udjela zdravih masnoća ova je podloga idealna za one na keto dijeti. Upton nadodaje kako je bademovo brašno odlično za održavanje srčanog zdravlja. 

Samo povežeš bademovo brašno, mozzarellu, krem sir, jaje i začine po želji pa zapečeš u pećnici.

Podloga od cvjetače 

Ovo je jedan od najčešćih recepta za niskokaloričnu pizzu. Kombinira se fino sjeckana cvjetača, mozzarella, parmezan i jaje za hrskavu senzaciju pod zubima. 

Upton kaže kako je cvjetača povrće koje ima puno antiupalnih sastojaka, nema puno kalorija dok je zasitna u isto vrijeme. 

Zblendaj cvjetaču, skuhaj ju na pari pa dobro procijedi kroz čistu krpu tako da ukloniš višak tekućine. Pomiješaj j sa sirom, jednim jajetom i začinima po želji. Dobro promiješaj sve sastojke, prebaci na lim obložen papirom za pečenje i formiraj krug. Nadijeni željenim sastojcima pa zapeci u pećnici. 

Integralna pizza koja ne deblja

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.