Eko 14. svibnja 2016.

Znaš li što je uistinu ružno?

Riba_3
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Cijena oborite ribe iz ulova u Hrvatskoj dovoljno govori o tome koliko je takva riba postala rijetkost u moru, a samim time i na tanjuru prosječne hrvatske obitelji. Kampanjom "Ugly Fish" (“Ružna riba”) želi se potaknuti potrošače koji kupuju ribu i ostale proizvode iz ribarstva da se informiraju potječe li riba koju kupuju iz održivog ili neodrživog ribarstva.

Ružno je ono što se trenutačno događa u svim svjetskim morima i oceanima, a to je prekomjerni izlov ribe koji je doveo do toga da se više od 90% ribljih stokova i u Sredozemnom moru prekomjerno lovi ili je već prelovljeno. Naglašava to svjetska organizacija za zaštitu prirode WWF Adria u kampanji koja se provodi u čak 11 zemalja EU u okviru projekta Fish Forward, a glavni moto kampanje je - "RUŽNO".

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.