Zdravlje 11. ožujka 2020.

Ako primijetiš da ti je stolica mekša ili tragove krvi u njoj posjeti liječnika

Foto: Promo
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Jednostavna intervencija na pakiranju može spasiti živote.

Violeta kao kompanija i odgovoran član zajednice u kojoj posluje, provodi više različitih društveno odgovornih  inicijativa. Ovog puta, u suradnji sa Nacionalnim programom ranog otkrivanja raka debelog crijeva, dm drogerijama  i reklamnom agencijom Saatchi, Violeta svojim novim hrabrim proizvodom podiže svijest javnosti o simptomima raka debelog crijeva.


 
“Prevencija i rano otkrivanje karcinoma debelog crijeva su ključni, stoga smo napravili proizvod koji podsjeća potrošače da se samo-kontroliraju i vode računa o vlastitom zdravlju." 

"Ova limitirana edicija toaletnog papira, dostupna ekskluzivno u dm drogerijama u Hrvatskoj sadrži i poster koji dodatno podiže svijest o bitnosti uočavanja problema na vrijeme. Proizvodom, koji je zapravo i komunikacijska kampanja, želimo ukazati našim potrošačima da ukoliko se rak debelog crijeva otkrije na vrijeme, može biti izliječiv u više od 90% slučajeva.

Svojim sveukupnim djelovanjem Violeta kao kompanije nastoji biti društveno odgovorna i spremna da svojim poslovanjem, odnosom prema zajednici i kupcima bude primjer svima. Ovaj put smo stavili naglasak na važnost promoviranja zdravlja i njegovog održavanja.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.