Fitness
8236 prikaza

Pet razloga zbog kojih nikako ne možeš oblikovati noge iako stalno vježbaš

Thinkstock
1/1
Iako stalno radiš čučnjeve, voziš bicikl i izvodiš razne druge vježbe za noge, nikako ne uspijevaš dobiti željeni oblik oblik. Donosimo ti nekoliko razloga koji bi mogli biti uzrok tome.

Radiš previše kardio vježbi - kardio vježbe su važan dio svake fitness rutine, ali ako je trening baziran uglavnom na kardio vježbama to znači da će osoba imati niži udio mišićne mase jer previše mišića predstavlja smetnju za kardio vježbe budući da je osoba s većom masom teže pokretljiva, kaže Matheny. Stoga, ako ti je cilj dobiti više mišića na nogama, daj prednost vježbama snage.

Ne istežeš se dovoljno - da bi se izgradili mišići potrebno je angažirati apsolutno svaki mišić na nogama, a to se može postići tako da često mijenjaš vježbe koje izvodiš i istežeš se prije i poslije treninga, savjetuje trener.

 | Author: Guliver/Shutterstock Guliver/Shutterstock

Ništa od mišića bez dijete - tužna istina je da je vrhunske rezultate nemoguće postići bez savjetovanja sa stručnjacima. Svatko ima mišiće, ali o količini masnih naslaga na tijelu ovisi hoćemo li ili nećemo vidjeti te mišiće. Naravno, vježbanjem se udio masnog tkiva može smanjiti, ali nikad dovoljno da bi mišići bili dobro vidljivi. Stoga je za lijepo definirane mišiće na nogama bitno što jedeš. Poželjni su proteini, povrće, složeni ugljikohidrati, voće, a na brzu hranu kao što su hamburgeri i prženi krumpirići bolje je zaboraviti.

Djeluju samo pravilno izvedene vježbe - možeš se rušiti od umora koliko vježbaš, ali ako ne izvodiš vježbe pravilno nikad nećeš vidjeti toliko željene mišiće, objašnjava Matheny. Stoga, učini ono što možeš, neka ti trener pokaže kako pravilno izvoditi vježbe, a kasnije provjeravaj svoje pokrete na ogledalu.

Ne koristiš dovoljno velike težine - za donji dio tijela potrebno je koristiti veće težine, nego za gornji dio tijela, kaže trener Matheny i objašnjava: "Logično je da za donji dio tijela trebaju veće težine, ako želiš imati definirane i vidljive mišiće. To je zato jer noge stalno koristimo i one su navikle na opterećenje, tako da svako malo treba povećavati težine prilikom vježbanja."

Tuna_3 | Author: Foto: Thinkstock Foto: Thinkstock

Primjer zdravog jelovnika kako bi trening imao što više učinka

Dr. sc. Darija Vranešić Bender, nutricionistica dala je primjer zdravog i uravnoteženog jelovnika.
  • Doručak: Zobena kaša s orasima i grožđicama
  • Međuobrok: Jedna jabuka
  • Ručak: Bistra pileća juha s kuhanim krumpirom i mrkvom.
  • Međuobrok: Nekoliko suhih keksa (npr. neslanih krekera) jogurt s probioticima
  • Večera: Riba pripremljena 'na lešo' s kuhanim krumpirom i kriškom kukuruznog kruha

Doznaj što jesti prije, a što poslije treninga za najbolje rezultate

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.