Eko 31. siječnja 2020.

dm od 1. veljače iz ponude trajno uklanja jednokratne plastične vrećice

Foto: Guliver/Shutterstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Na svojoj web stranici dm je objavio da od 1. veljače iz svoje ponude trajno uklanjaju jednokratne plastične vrećice kako bi potaknuli kupce na održiviji način života i doprinijeli zaštiti okoliša. Kupcima dm nudi različite vrste trajnih torbi za kupnju, kao alternativu plastičnim vrećicama.

 „U dm-u uvijek djelujemo prema načelima društvene odgovornosti te nastojimo odgovoriti na stvarne potrebe zajednica u kojima živimo i radimo. Održivi razvoj i očuvanje okoliša važni su i veliki izazovi koji zahtijevaju složnost svih ljudi na planetu i zajedničku odluku da je vrijeme za promjenu. Kao predvodnik u području održivih praksi i najveći drogerijski lanac u Hrvatskoj, dm ima odgovornost i veliku želju doprinijeti održivijoj budućnosti i zato smo donijeli odluku o potpunom ukidanju jednokratnih plastičnih vrećica za kupnju iz svoje ponude.

Prodavaonice dm-a u Hrvatskoj svakodnevno posjeti više od 86.000 ljudi i čvrsto smo uvjereni da možemo biti pokretač pozitivnih promjena u društvu i potaknuti veliki broj ljudi da promisle o svojem utjecaju na okoliš, promijene svoje navike te prestanu koristiti plastične vrećice“, istaknula je Gordana Picek, članica Uprave dm-a i voditeljica resora Nabave i marketinga i Prodajne regije.

Možda te zanima... U Kauflandu u prodaji više nema laganih plastičnih vrećica Eko

U svoju ponudu dm je uvrstio  osviještene alternative kao što su higijenski štapići s kartonskim drškama, dm-ova marka Proffisimo nudi raznovrsna održiva rješenja za kućanstvo poput biorazgradivih vrećica za smeće te slamki od nehrđajućeg čelika i silikona, a na policama dm-a mogu se pronaći proizvodi marki Balea i alverde koji ne sadrže mikroplastiku. Proizvodi dm marki kao što su alverde, dmBio i babylove nose oznaku Vijeća za nadzor šuma, odnosno FSC (Forest Stewardship Council) koja jamči da su materijali korišteni pri izradi ambalaže potekli iz šuma kojima se gospodari na održiv način, a 90 posto proizvoda dm-ove vlastite marke dolazi iz središnje Europe čime se skraćuje vrijeme transporta i smanjuje emisija CO2.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.